• המחיר המעולה
  • חדש
חטיפי תפיסה קרודית לחדר אמבטיה, מרקם שיש ללא מעקות להחלקה, בר אחיזה נירוסטה, מסילות תמיכה ביד רכוב על אמבטיה, ידית איזון לאסילה קשישים,

חטיפי תפיסה קרודית לחדר אמבטיה, מרקם שיש ללא מעקות להחלקה, בר אחיזה נירוסטה, מסילות תמיכה ביד רכוב על אמבטיה, ידית איזון לאסילה קשישים,

 
ILS 64.40

כמות
בחנות.

יתרונות : סרגל תפיסת מקלחת עשוי מבניית צינורות חיצוניים עמידים + ABS ABS, הוא כולל גימור עמיד בפני קורוזיה כדי להבטיח ביצועים מתמשכים. יציב : סרגל תפיסת פלדה ללא עומס יכול לתמוך בבטחה באובייקטים כבדים במשקל של עד 200 ק"ג, ולהפחית מאוד את הסיכון להחליק ונפילה, ולספק תמיכה לכולם, ולשפר את היציבות. קל להתקנה : על קירות האמבטיה, במיוחד לאישה בהריון, קשישה, מוגבלות, לאחר ניתוח או אנשי ניידות מושפעים, מונעים מהם להחליק או ליפול. עוזר טואלט : בר תפיסת שירותים זה אידיאלי לקשישים, נכים, ואלה שחוזרים מניתוח לעצמאות, ביטחון ובטיחות בחדר האמבטיה. רב -תפקוד : השתמש בברים אחיזים בטיחותיים בחדר האמבטיה, במטבח, לאורך מדרגות או בחדר הכביסה למניעת נפילות נוספת, במיוחד לנכות, קשישות, נשים בהריון וילדים. לא רק להחיל לשימוש כבר תפיסת מקלחת אמבטיה, אלא גם יכול להחזיק בגדים, מגבות וכו '. נירוסטה + ABS Tubecolor חיצוני : גזז : 38 ס"מ, 48 ס"מ, 58 ס"מ משקל : 300 קגינסטלציה : קידוח 8 מ"מ לקידוח כלול : 1x תפיסת אמבטיה ברנה : עקב מדידה ידנית, אנא אפשר כמות קטנה של שגיאה להגדרה של המוניטור וההגדרה של פיקסלים של צג, הצבע בפועל של המוצר עשוי להיות מוצרים שונים במקצת גם צריך את שלך, כדי להבטיח שהמוצרים חלקים ונקיים, מומלץ לנקות אותם באופן קבוע. יש הרבה מוצרים טובים בחנות שלנו, אתה מוזמן לעשות זאת הזן את החנות כדי לבחור אם יש לך שאלות, אנא צור איתנו קשר.


אודות המוצר

Material:
Stainless Steel + Abs Outer Tube
Color:
Marble
Size:
38Cm , 48Cm , 58Cm
Beaweight:
300Kg
Installation:
8Mm Drill Bit for Drilling
Package Included:
1X Bathroom Grab Bar:
Notes:
Due to Manual Measurement, Please Allow a Small Amount of Error:
Due to the Settings of the Monitor and the Definition of Monitor Pixels, the Actual Color of the Product May Be Slightly Different:
Good Products Also Need Your, to Ensure That the Products Are Smooth and Clean, It is Recommended to Clean Them Regularly.:
There Are Many Good Products in Our Store, You Are Welcome to Enter the Store to Choose:
If You Have Any Questions, Please Contact Us :

מבצעים דומים