• המחיר המעולה
  • חדש
פול & מגבר; ג ' ו ליפסטיק נ מילוי - מקרה נמכר בנפרד - כיסוי מלא - לטווח ארוך-נשאר על לאורך כל היום - טפרים האוטס נוכלים - 0.12 עוז.

פול & מגבר; ג ' ו ליפסטיק נ מילוי - מקרה נמכר בנפרד - כיסוי מלא - לטווח ארוך-נשאר על לאורך כל היום - טפרים האוטס נוכלים - 0.12 עוז.

 
ILS 2.00

כמות
בחנות.

עשיר שמנת נוסחה יש עשיר מרקם מלא כיסוי חי צבע. זה שפתון צבע יש לטווח ארוך בסיס עם שמנת אבקת פיגמנטים. נוסחה עם שמן זרעי חוחובה, תמצית נורת ליליום, שמן זרעי מקדמיה, מי פרחים כתומים, שמן תפוזים וחמאת שיאה. תוצרת יפן, ייצוג ראשוני של ג ' יי-ביוטי (יופי יפני). המעיל הגמיש מאפשר לצבע השפתיים להתפשט בקלות ויוצר מראה שפתיים נועז. מוצר תיאור עבור מדהים מלא כיסוי שפות, שפתון ב מלא כיסוי הוא התוספת המושלמת לאוסף שלך. צבעים עזים עם מרקם עשיר ונעים בסיס לאורך זמן. עם פיגמנטים אבקתיים שמנת וריכוז גבוה של מרככים, השפתונים הללו מתפשטים בקלות עם תחושת לחות וצבע כיסוי מלא משתלמים, ומספקים לשפתיים הזנה וצבע נועז. מעיל המוצר הגמיש נצמד היטב לשפתיים כדי להישאר איתך לאורך כל היום. מארז השפתון הניתן למילוי חוזר נמכר בנפרד. שפתונים של פול וג 'ו מיוצרים ביפן, והם ייצוג ראשוני של ג' יי-ביוטי (יופי יפני). > מרכיבים ויתרונות * שמן חוחובה-מרכך, עשיר בויטמינים ה ו ב * תמצית נורת ליליום-לחות * שמן זרעי מקדמיה-מרכך * מי פרחים כתומים-קרם לחות * שמן תפוז-מרכך * חמאת שיאה-מרכך סיפורם של פול וג 'ו פול וג' ו ביוטסלק הוא קו קוסמטיקה לא מסובך בכוונה למי שיודע מה הם אוהבים, ורוצה לזהור ללא מאמץ כשהם רוקדים את דרכם בחיים.


אודות המוצר

מבצעים דומים