• המחיר המעולה
  • חדש
N/a קופסת קוסמטיקה רכבה קוסמטיקה קוסמטיקה שירותי אמבט

N/a קופסת קוסמטיקה רכבה קוסמטיקה קוסמטיקה שירותי אמבט

 
ILS 340.67

כמות
בחנות.

לא משנה היכן תניחו את קופסת האיפור, היא תבלוט עם המראה הרומני והרומן שלה, ותביא קסם אלגנטי לכל גברת. תיבת אחסון זו יכולה לענות על צרכי ארגון הבית או המשרדים שלך ולעולם לא תאבד, אתה יכול להכניס אותו לחדר השינה, האמבטיה, חדר ההלבשה, שולחן המיטה, שולחן האיפור. כקופסת אחסון רכובה על קיר, היא תלויה על הקיר על ידי ווים חלקים, אטומים למים וללא מסמרים. התקנה נטולת חור, מתאימה לקיר שיש, אריחי קרמיקה חלקים, נירוסטה, פני השטח. תיבת אחסון אמבטיה גדולה בקיבולת : מספיק מקום להחזיק מוצרי טיפוח עור, סכיני גילוח, חומרי ניקוי, מסרקים, קוסמטיקה ומוצרי אמבטיה אחרים. קופסת האחסון הקוסמטית המונעת על קיר עשויה מפלסטיק ABS יציב וידידותי עם מאפיינים דבקים עצמיים כפולים לאורך זמן. זה יכול להיות אינסטל תוך מספר דקות כדי לשמור על הסדר של האובייקטים הקטנים שלך. המתאים ביותר למשרד, למעונות, לחדר אמבטיה. לא משנה היכן תניחו את קופסת האיפור, היא תבלוט עם המראה הרומני והרומן שלה, ותביא קסם אלגנטי לכל גברת. תיבת אחסון זו יכולה לענות על צרכי ארגון הבית או המשרדים שלך ולעולם לא תאבד, אתה יכול להכניס אותו לחדר השינה, האמבטיה, חדר ההלבשה, שולחן המיטה, שולחן האיפור. כקופסת אחסון רכובה על קיר, היא תלויה על הקיר על ידי ווים חלקים, אטומים למים וללא מסמרים. התקנה נטולת חור, מתאימה לקיר שיש, אריחי קרמיקה חלקים, נירוסטה, פני השטח. תיבת אחסון אמבטיה גדולה בקיבולת : מספיק מקום להחזיק מוצרי טיפוח עור, סכיני גילוח, חומרי ניקוי, מסרקים, קוסמטיקה ומוצרי אמבטיה אחרים. קופסת האחסון הקוסמטית המונעת על קיר עשויה מפלסטיק ABS יציב וידידותי עם מאפיינים דבקים עצמיים כפולים לאורך זמן. זה יכול להיות אינסטל תוך מספר דקות כדי לשמור על הסדר של האובייקטים הקטנים שלך. המתאים ביותר למשרד, למעונות, לחדר אמבטיה. לא משנה היכן תניחו את קופסת האיפור, היא תבלט עם המראה הרומני והרומן שלה, ומביאה קסם אלגנטי לכל גברת. תיבת האחסון הזו יכולה לענות על צרכי הארגון הבית או המשרדים שלך ולעולם לא תאבד, אתה יכול לנסח את זה בחדר השינה, חדר האמבטיה, חדר ההלבשה, שולחן ליד המיטה, שולחן האיפור. כקופסת אחסון רכובה על קיר, הוא תלוי על הקיר על ידי ווים חלקים, אטומים למים וללא מסמרים. התקנה נטולת חור, מתאימה לקיר שיש, אריחי קרמיקה חלקים, נירוסטה, משטח. קופסת אחסון אמבטיה בעלת קיבולת גדולה : מספיק מקום להחזיק מוצרי טיפוח עור, סכיני גילוח, חומרי ניקוי, מסרקים, קוסמטיקה ומוצרי אמבטיה אחרים. תיבת האחסון עשויה מפלסטיק ABS יציב וידידותי עם תכונות דבק עצמיות כפולות לאורך זמן. זה יכול להיות אינסטל תוך מספר דקות כדי לשמור על הסדר של האובייקטים הקטנים שלך. המתאים ביותר למשרד, במעונות, לחדר אמבטיה. מפרט : חומר : פלסטיקה ספציפית חומר : סצנת PPStorage : חדר שינה, חדר אמבטיה, שירותים, אחסון חדר היישום : Cosmetics Capapity : 35 LSpifice : 40x23x9.5cmpackage כולל : 1* אחסון קוסמטי יש לך שאלות על המוצר על המוצר על המוצר אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת.


אודות המוצר

material:
plastic
Specific material:
PP
Storage scene:
bedroom, bathroom, toilet, storage room
Scope of application:
cosmetics
Capacity:
35L
Specification:
40X23X9.5CM
Package Include:
1* Cosmetic storage:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer. :

מבצעים דומים