• המחיר המעולה
  • חדש
בהתאמה אישית סיבירית חומה חומה תלייה שקיות קוסמטיקה לנשים תיקי מטאל חוקרת טיולים בהתאמה אישית תיקי איפור אטומים למים גדולים.

בהתאמה אישית סיבירית חומה חומה תלייה שקיות קוסמטיקה לנשים תיקי מטאל חוקרת טיולים בהתאמה אישית תיקי איפור אטומים למים גדולים.

 
ILS 22.99

כמות
בחנות.

【קיבולת גדולה】 M : 10.83in*8.07in*5.51in; L : 12.6in*9.06in*5.71in. כל תיק קוסמטי מעוצב עם 4 תאים נפרדים עם רוכסן וכיס רשת 1 כדי לארגן קל לארגון מברשות האיפור שלך, שטיפת פנים, מוצרי טיפוח, קוסמטיקה, מוצרי טיפוח לעור, שמפו, מברשות שיניים וכו '. פוליאסטר, קל משקל ועמיד. תפרים יציבים וחומר כבד שומרים על צורת תיק האיפור ולא יהיה בכושר בקלות. התיק הראשי עם רצועה רופפת שומר על בקבוקי הנסיעות זקופים. 【קל לשימוש】 תיק טיול פילטיקה זה עם וו תלוי, התומכים לתלייה על חדר האמבטיה, מוטות מקלחת או על ידי דלתות, מה שהופך את מוצרי הטיפוח והקוסמטיקה שלך למוצגים בבירור להוצאת מהר יותר. זה יכול להכניס אותו בקלות למזוודה שלך או להשתמש בו כתיק. 【רב-תכליתי】 תיק הטואלטיקה התלוי מושלם למקלחת כושר, פעילויות בחוץ, מארז נסיעות, אחסון איפור, קמפינג, טיול עסקים, חופשה, שימוש יומיומי. עיצוב מסוגנן עשוי היטב הוא מתנה מושלמת למשפחתך, לחברה, אם, אשה, מאפרת וכו '. 【טיפול קל】 תיק איפור חמוד זה מומלץ לשטוף בידיים כדי לשמור ברזל בטמפרטורה נמוכה, אל תשטוף, אל תסתובב (סחוט חלקית זה בסדר). מדוע לבחור בתיק טואלטיקה לטיולים תלויים? 1. חומר : - בד ריכוז באיכות גבוהה (פוליאסטר), קל משקל ועמיד 2. גודל : - M : 10.83in*8.07in*5.51in - L : 12.6in*9.06in*5.71in 3. קיבולת גדולה : - ארבע נפרד תאים עם רוכסן - כיס רשת אחת 4. עיצוב : - תיק נסיעות שקית טואלטיקה עם וו תלוי, ניתן לתלות על הקיר, הדלת וכו ' - נשא ידית : הכניסו אותו בקלות למזוודה או השתמשו בו כתיק יד , קל לקחת אותו ולאחסון אותו. - רוכסן דו כיווני : קל לפתוח ולסגור אותו, נוח לשימוש. 5. מטרה : מתאים למקלחת כושר, פעילויות בחוץ, מארז נסיעות, אחסון איפור, קמפינג, חדר כושר, טיול עסקים, חופשה, שימוש יומיומי. 6. מתנות מושלמות לחברים, משפחה, אשה, מאפרת, יום הולדת, חג המולד, ראש השנה, יום האם וכו '. 7. שימו לב : - שטיפת ידיים מומלצת - לא להתייצב (סחיטה חלקית זה בסדר) - לא שטיפה - תלו אותו בצל - מגהץ אותו בטמפרטורה נמוכה 8. שירות חם : אם משהו ישתבש בתיק הטולטיקה האיפור שלכם, אנא צרו איתנו קשר מייד, אנו ננסה כמיטב יכולתנו לפתור את הבעיה שלך בהקדם האפשרי! ו


אודות המוצר

מבצעים דומים