• המחיר המעולה
  • חדש
CKB 90 מעלות ציר מקלחת זכוכית פליז כבדה של פליז כבד, עבור 3/8 - 1/2 זכוכית מזג, קיר עד מסגרות ציר דלת זכוכית מחוסמת, ניקל מוברש.

CKB 90 מעלות ציר מקלחת זכוכית פליז כבדה של פליז כבד, עבור 3/8 - 1/2 זכוכית מזג, קיר עד מסגרות ציר דלת זכוכית מחוסמת, ניקל מוברש.

 
ILS 69.49

כמות
בחנות.

סוג רלוונטי : צירי דלת זכוכית המתאימים ל -3/8 "(10 מ"מ) -1/2" (12 מ"מ) זכוכית בעובי, גודל הצמצם של הזכוכית הוא 3/4 "(19 מ"מ), מידע נושא עומס עיין בתיאור; ציר דלת זכוכית של 90 מעלות : הציר יכול לממש את הפתיחה הדו-כיוונית של 90 מעלות של דלת הזכוכית; איפוס אלסטי, ניתן לסגור אוטומטית בטווח של +15 מעלות ו -15 מעלות; חומר איכותי : חומר נחושת מוצק הוא עמיד ובעל יכולת מיסב חזקה, שיכולה לשמור על דלת הזכוכית להתנדנד בצורה חלקה וללא רעש. לא קל להחליד ולהשית, ניקל מוברש קל להתאמה, עמיד בפני שריטות יומיומיות וחמצון; התקנה קלה : הצירים קלים התקן, והחלקים במגע עם דלת הזכוכית מצוידים באטמי גומי כדי למנוע את פגיעת הזכוכית על ידי הידוק הברגים; כלי חשמל בעת התקנת צירים אלה . סוג רלוונטי : צירי דלת זכוכית מתאימים ל 3/8 "(10 מ"מ) -1/2" (12 מ"מ) זכוכית בעובי, גודל הצמצם של הזכוכית הוא 3/4 "(19 מ"מ), עומס מידע הנושא עיין בתיאור;. ציר דלת זכוכית של 90 מעלות : הציר יכול לממש את הפתיחה הדו-כיוונית של 90 מעלות של דלת הזכוכית; איפוס אלסטי, ניתן לסגור אוטומטית בטווח של +15 מעלות ו -15 מעלות;. חומר איכותי : חומר נחושת מוצק עמיד ובעל יכולת נשיאה חזקה, שיכולה לשמור על דלת הזכוכית להתנדנד בצורה חלקה וללא רעש. קל להתאמה, לא קל להחליד ולהתארגן, ניקל מוברש, עמיד בפני שריטות יומיומיות וחמצון; התקנה קלה : קל להתקנה את הצירים, והחלקים במגע עם דלת הזכוכית מצוידים באטמי גומי כדי למנוע את פגיעת הזכוכית על ידי הדאת יתר של הברגים; המלצות : לבטיחות הציבור. אנו ממליצים על שימוש רק בזכוכית בטיחות מחוסמת. אל תשתמש בכלי חשמל בעת התקנת צירים אלה . (1) אריזה כלולה : ציר דלת זכוכית של 1 pc (עם 2 מכונות כביסה), ברגים של 4 יחידות, עוגני קיר 4 יחידות ומפתח ברגים 1 pc, כובעי בורג של 2 יחידות; (2) יכולות דלת מקסימאליות (באמצעות 2 צירי דלתות מקלחת) : מקסימום נושא עומס 80 קילוגרמים (36 ק"ג), מתאים לרוחב הדלת 28 "(711 מ"מ); (3) יכולות דלת מקסימאליות (בעזרת 3 צירי דלתות מקלחת) : עומס מקסימאלי- עומס מקסימלי נושאים 120 קילוגרמים (54 ק"ג), מתאימים לרוחב הדלת 32 "(813 מ"מ); (4) כדי להתקין צירי מקלחת אלה, אנא אגרוף חורים על פי הרישום, ואשר את מיקום החור וגודל עם דוגמאות. גודל הצמצם של הזכוכית הוא 3/4 אינץ '(19 מ"מ), אנו ממליצים על שימוש בזכוכית בטיחות מחוסמת בלבד. אל תשתמש בכלי חשמל בעת התקנת הינגים אלה; (5) יש להדק את כל הברגים ולהפעיל מספר פעמים לאחר ההתקנה כדי ודא שהברגים לא ישתחררו ויחליקו במהלך השימוש; (7) יש לשמור על צירי מקלחת באופן קבוע. למנוע מברגים להתרופף ולתקן אותם בזמן כדי למנוע תאונות; (8) הערה : אל תעלה על משקל או רוחב מקסימאלי בבחירת מתאים כמות הצירים. (9) אנא אל תהססו ליצור איתנו קשר אם יש בעיות בפעם הראשונה. אנו נעזור לכם תוך 24 שעות.


אודות המוצר

מבצעים דומים