• המחיר המעולה
  • חדש
קטעי שיער קלועים של אבן קריסטל נוצצת, 4/5/7/8 יחידות קטעי שיער קלועים לנשים, רצועות שיער בד סאטן, קליפ קלטת שיער קצוץ עם ארבעה עלים.

קטעי שיער קלועים של אבן קריסטל נוצצת, 4/5/7/8 יחידות קטעי שיער קלועים לנשים, רצועות שיער בד סאטן, קליפ קלטת שיער קצוץ עם ארבעה עלים.

 
ILS 2.00

כמות
בחנות.

יפה ומעשי : ריינסטון קריסטל נוצץ רכוב על קטעי השיער הקטנים האלה. מבריק בשעות היום ובלילה, קל להתאים לכל בגד כהעדפותיך. סטיילינג סופר פשוט : קליפ שיער תלתן עם ארבעה עלים הוא הבחירה הטובה ביותר שלך לשינוי מהיר של סגנון, זה יכול לעזור לך לנהל שיער מבולגן וזה יכול גם לעזור לך להוסיף סגנון לתסרוקת הרגילה שלך. קל לשימוש : אתה יכול לקצץ את סיכות הבובי בכל מקום שאתה צריך לקשט את הראש שלך, אם אתה צריך להתמודד עם פוני ושיער שבור, פשוט קליפ אותם לקליפים הקטנים למעלה, אחד אחד. חומר פרימיום : Bill Bill Bill's Bill Shair Stin הוא עשוי אבני אקריליק ואבני חן, סיכת השיער קשורה באבני חן כדי לגרום לו להיראות מבריק יותר בשמש. ארבעה שילובי צבעים. מתנה מושלמת : קטעי שיער ריינסטון בעבודת יד מובחרת יכולים לשמש כמתנה לחברים ובני משפחה בחג המולד, חג האהבה, יום הולדת, יום המורה, יום האם, יום השנה האזרחית החדשה ועוד. יפה ומעשי : ריינסטון קריסטל נוצץ רכוב על קטעי השיער הקטנים האלה. מבריק בשעות היום ובלילה, קל להתאים לכל בגד כהעדפותיך. סטיילינג סופר פשוט : קליפ שיער תלתן עם ארבעה עלים הוא הבחירה הטובה ביותר שלך לשינוי מהיר של סגנון, זה יכול לעזור לך לנהל שיער מבולגן וזה יכול גם לעזור לך להוסיף סגנון לתסרוקת הרגילה שלך. קל לשימוש : אתה יכול לקצץ את סיכות הבובי בכל מקום שאתה צריך לקשט את הראש שלך, אם אתה צריך להתמודד עם פוני ושיער שבור, פשוט קליפ אותם לקליפים הקטנים למעלה, אחד אחד. חומר פרימיום : Bill Bill Bill's Bill Shair Stin הוא עשוי אבני אקריליק ואבני חן, סיכת השיער קשורה באבני חן כדי לגרום לו להיראות מבריק יותר בשמש. ארבעה שילובי צבעים. מתנה מושלמת : קטעי שיער ריינסטון בעבודת יד מובחרת יכולים לשמש כמתנה לחברים ובני משפחה בחג המולד, חג האהבה, יום הולדת, יום המורה, יום האם, יום השנה האזרחית החדשה ועוד. קליפ השיער האדום של הרשת יכול להיתקע בצד אחד של השיער. יש ליישר את כרטיסי השיער של סלבריטאים באינטרנט, כך שגם אם אתה מצחיק, התסרוקת לא תהיה מבולגנת. קליפ את קליפ השיער האדום לרשת לצורת X, מה שלא רק יכול לעזור לך לתקן את השיער שלך בדרך שאתה רוצה, אלא גם להיראות סופר טוב על המראה. קטעי שיער שחורים לנשים כפולות שיער קלועות שיניים שיניים ללא החלקה על פסי שיער בד סאטן, קליפ שיער תלתן ריינסטון, נצנצים נצנצים סקראנצ'ים אלסטיים נצנצים מחזיקי קוקו קוקו-זנב בלינג אבני חן להקות שיער תיאור חומר : אקריליק+חבילה לרחננית כולל : 4/5/7/7/7/7/7/7/7/7/ 8 יחידים * קליפ שיער של תלתן ריינסטון.


אודות המוצר

מבצעים דומים