• המחיר המעולה
  • חדש
חבילות כיסוי למקרה למקרה של OnePlus Ace 2V, אגן אטום לזעזועים, גומי קשוח מחוספס קשיח היברידי מגן נגד טלפון נייד נגד טלפון נייד.

חבילות כיסוי למקרה למקרה של OnePlus Ace 2V, אגן אטום לזעזועים, גומי קשוח מחוספס קשיח היברידי מגן נגד טלפון נייד נגד טלפון נייד.

 
ILS 44.20

כמות
בחנות.

מארז מכסה טלפון סלולרי צרורות מארז סמארטפון. מיועד לכיסוי רך אנטי-סתיו של One Plus ACE 2 V, הגעה חדשה , עשוי מחומר TPU פרימיום סופג זעזועים. מרקם עור בגב וזמן סופג גומי TPU בפנים. פרופיל Slim אינו מוסיף שום בתפזורת למכשיר שלך מבלי להקריב את ההגנה, גוף רך דק-מתאים מספיק כדי להגן. מעוצב על ידי Unique מציע אחיזה טובה. הגנה מחוספסת : בזכות העיצוב המחוספס, מארז הטלפון שלנו יחסוך את הטלפון שלך מטיפות מקריות, זעזועים ושבורים. גזרת המצלמה עמוקה כדי להגן על המצלמה מפני שריטות או נגיעה באדמה; מסך הרמת שפתיים מורם משטחים שטוחים כדי למנוע שריטות. התאמה מושלמת : קל ללחוץ על כל הכפתורים עם כיסוי כפתור מגיב; בקלות להתקנה ולהסרה, מבלי לפגוע או לשרוט את גוף הטלפון. קל לגשת לכל הפונקציות המקוריות עם הגנת כיסוי מלא, אתה יכול לשמור אותו כל הזמן. מארז מכסה טלפון סלולרי צרורות מארז סמארטפון. מיועד לכיסוי רך אנטי-סתיו של One Plus ACE 2 V, הגעה חדשה , עשוי מחומר TPU פרימיום סופג זעזועים. מרקם עור בגב וזמן סופג גומי TPU בפנים. פרופיל Slim אינו מוסיף שום בתפזורת למכשיר שלך מבלי להקריב את ההגנה, גוף רך דק-מתאים מספיק כדי להגן. מעוצב על ידי Unique מציע אחיזה טובה. הגנה מחוספסת : בזכות העיצוב המחוספס, מארז הטלפון שלנו יחסוך את הטלפון שלך מטיפות מקריות, זעזועים ושבורים. גזרת המצלמה עמוקה כדי להגן על המצלמה מפני שריטות או נגיעה באדמה; מסך הרמת שפתיים מורם משטחים שטוחים כדי למנוע שריטות. התאמה מושלמת : קל ללחוץ על כל הכפתורים עם כיסוי כפתור מגיב; בקלות להתקנה ולהסרה, מבלי לפגוע או לשרוט את גוף הטלפון. קל לגשת לכל הפונקציות המקוריות עם הגנת כיסוי מלא, אתה יכול לשמור אותו כל הזמן. מכסה טלפון סלולרי צרור טלפון חכם קלאס : ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ✔ ’שלכם לנקות את ההתקנה ולהסיר ✔ reftop הגנה-מרקם עור אגן זעזועים, עמיד בפני השפעה, כיסוי מגן טלפוני סלולרי נגד טיפה.-מארז הטלפון דק וקליל .- מארז טלפון נייד זה הוא אנטי-טיפה, אנטי-סקרט, תכונות שאינן החלקה ואנטי אצבעות. התנגדות מה נמצא בחבילה : מארז 1xdropproof.


אודות המוצר

מבצעים דומים